Tisíce e-shopů slaví rekordní profit zásluhou Shoptetu. Kdy se mezi ně zařadíte také vy?

Shoptet.cz

Čísla hovoří jasně. Žijeme v době e-shopové. Za zboží na internetovém obchodu Češi loni utratili přes 155 miliard korun. Je to o 15% více, než předchozí rok.

Kdo považuje českého zákazníka za spíše konzervativního, toho možná ohromí, že e-commerce u nás roste nejrychlejším tempem v Evropě. A patří nám ještě jedno nej. V Česku proběhne vůbec nejvíce nákupů na e-shopech přes mobilní telefon – celkem 54% ze všech transakcí. Pro srovnání, v Itálii je to 33% a v Německu dokonce jen 27%.

Za vzestupem českých e-shopů stojí celá řada důvodů, ale jako velmi podstatný se jeví faktor Shoptet. Platforma poskytující e-shopová řešení nedávno oslavila 10 let existence, přičemž k dnešnímu dni má pod svými křídly 20 000 e-shopů. To je polovina trhu. Lze bez nadsázky říci, že lídr ve vývoji šablon pro funkční otevřel mnoha marketérům oči. Ač Shoptet nabízí v podstatě šablonová řešení, je možné na jejich základě vytvořit plně individuální e-shop do puntíku přizpůsobený představám a potřebám konkrétního byznysu. A k tomu nádavkem klient získá profesionální podporu. Kdo se dříve bál vstoupit do neklidných vod online trhu, ten v Shoptetu našel spolehlivého partnera.

 

Vytvořil Shoptet

 

Obchody napojené na Shoptet jsou konkurenceschopné nejen na domácím, ale i na mezinárodním trhu. Shoptet totiž zvláště v posledních letech rozšiřuje nabídku služeb. Už nyní funguje platforma Obchodiště, jakýsi trh velkoobchodních partnerů, kde si každý potenciální odběratel může najít svého dodavatele zboží a vyjednat s ním podmínky spolupráce. Dalším výrazným projektem je Eshopiste.cz, místo, kde je možné koupit nebo prodat zaběhnutý e-shop či najít investora pro vzkvétající internetový obchod. A další velké změny se chystají.

 

Eshopiste od Shoptetu

 

U e-commerce byznysu platí více než kdekoli jinde, že kdo chvíli stál, stojí opodál.

Nezmeškejte proto svoji příležitost a rozjeďte své podnikání naplno. Se Shoptetem.

 

 

 

Všechny články