Potřebujete rychle vyniknout na trhu se svým novým zbožím, produktem nebo službou? Investujte do e-comerce! To je ta nejrychlejší, nejefektivnější úspěšná cesta, s minimálními ztrátami.
Nestačí Vám již nabídka ve Vašem kamenném obchodě, chtěli byste expandovat více, oslovit širší klientelu, zvýšit zisky? Jedinečným řešením je e-shop. Pokud se ovšem sami neorientujete v online světě, oslovte odborníky, kteří vše vyřeší v podstatě za Vás.
Pokud spustíte vlastní web, neznamená to, že hned druhý den se pohrnou zákazníci. Pro to, aby se o Vás zákazníci dozvěděli, je třeba něco udělat. A na internetu je to téměř nezbytnost.
Nechte si poradit profesionály.
- Je třeba zaregistrovat doménu a využít placené reklamní kampaně. Pomocí klíčových slov si webovou stránku pak najdou vyhledávače. Pokud se vše udělá správně, placené kampaně se budou moci časem utlumit a webová stránka bude fungovat zcela přirozeně. Ale neodsuzujte placené kampaně – jsou to sice náklady navíc, ale s okamžitým efektem.
- Další krok – kvalitní propagace na sociálních sítích (tvorba profilu nebo celé stránky), zapojení se do diskusí
A čím skutečně zaujmout?
Důležité je být na stránkách aktivní a starat se o jejich obsah. Pište nové články, doplňujte texty, rozšiřujte. Pravidelně klienty aktuálně informujte o novinkách Vašeho oboru, Vašeho sortimentu. Publikujte články na oborových serverech a na sociálních sítích.
Jak rychle zajistit návštěvnost a úspěch e-shopu?
- Zaměřte se na skutečného Vašeho potenciálního zákazníka a popřemýšlejte, jaké bude mít potřeby. Oslovit takového zákazníka prostřednictvím e-shopu a následná komunikace s ním pak bude daleko jednodušší. Používejme oborový slovník a fráze, zákazník jim lépe porozumí a více ho zaujmou.
- Vymyslete si vlastní USP (Unique Selling Proposition) jedinečný prodejní argument (slogan), kterým oslovíte své zákazníky.
- Analýzujte klíčová slova. To je základní stavební kámen vašeho e-shopu. Spojte si relevantní fráze a slovní spojení s Vaším e-shopem , vytvořte si tak základnu pro vyhledávání.
- Pozor na opakování se! Klíčová slova musí být vlastní a jedinečná.
- Pracujte s nadpisy, zapojte emoce! Otázka vs. Odpověď, příkaz, pobídka. To jsou věci, které osloví a přitáhnou.
- Všeobecně známé texty a ohrané slogany nefungují. Nudí. Pohrajte si se slovy, zaujměte. Prokažte svou jedinečnost a originalitu.
- Máte-li zákazníkovi co říci, a vždy se něco najde, oslovte ho zajímavým článkem. Nabídněte, poraďte, podělte se o vlastní zkušenost. To zákazník ocení.
- Zkuste použít i citoslovce a trochu tajemna. Netradiční pojetí může klienta zaujmout, nadchnout, podnítit zvědavost.
- Zkuste použít magické slůvko „zdarma“, byť se bud týkat jen jedné, dobře míněné rady. Lidé na toto slůvko slyší!
- Věcnost, rychlost, přesnost. Pokuste se tohoto držet, pokud to bude jen trochu možné.
Skladová dostupnost ano, ne, konkrétní termín. A pak tuto informaci dodržet. Tak si zákazníka získáte.
Pokud se budete rad držet, objednávky se jen pohrnou. Zákazníci se budou vracet a rádi u Vás budou nakupovat a jistě Vás doporučí přátelům.