PRODEJ: Jak snadno a rychle prodávat na internetu/Jak prodávat již týden po spuštění e-shopu

Potřebujete rychle vyniknout na trhu se svým novým zbožím, produktem nebo službou? Investujte do e-comerce! To je ta nejrychlejší, nejefektivnější úspěšná cesta, s minimálními ztrátami.

Nestačí Vám již nabídka ve Vašem kamenném obchodě, chtěli byste expandovat více, oslovit širší klientelu, zvýšit zisky? Jedinečným řešením je e-shop. Pokud se ovšem sami neorientujete v online světě, oslovte odborníky, kteří vše vyřeší v podstatě za Vás.

Pokud spustíte vlastní web, neznamená to, že hned druhý den se pohrnou zákazníci. Pro to, aby se o Vás zákazníci dozvěděli, je třeba něco udělat. A na internetu je to téměř nezbytnost.

 

Nechte si poradit profesionály.

  • Je třeba zaregistrovat doménu a využít placené reklamní kampaně. Pomocí klíčových slov si webovou stránku pak najdou vyhledávače. Pokud se vše udělá správně, placené kampaně se budou moci časem utlumit a webová stránka bude fungovat zcela přirozeně. Ale neodsuzujte placené kampaně – jsou to sice náklady navíc, ale s okamžitým efektem.
  • Další krok – kvalitní propagace na sociálních sítích (tvorba profilu nebo celé stránky), zapojení se do diskusí

 

A čím skutečně zaujmout?

Důležité je být na stránkách aktivní a starat se o jejich obsah. Pište nové články, doplňujte texty, rozšiřujte. Pravidelně klienty aktuálně informujte o novinkách Vašeho oboru, Vašeho sortimentu. Publikujte články na oborových serverech a na sociálních sítích.

 

Jak rychle zajistit návštěvnost a úspěch e-shopu?

  1. Zaměřte se na skutečného Vašeho potenciálního zákazníka a popřemýšlejte, jaké bude mít potřeby. Oslovit takového zákazníka prostřednictvím e-shopu a následná komunikace s ním pak bude daleko jednodušší. Používejme oborový slovník a fráze, zákazník jim lépe porozumí a více ho zaujmou.
  2. Vymyslete si vlastní USP (Unique Selling Proposition) jedinečný prodejní argument (slogan), kterým oslovíte své zákazníky.
  3. Analýzujte klíčová slova. To je základní stavební kámen vašeho e-shopu. Spojte si relevantní fráze a slovní spojení s Vaším e-shopem , vytvořte si tak základnu pro vyhledávání.
  4. Pozor na opakování se! Klíčová slova musí být vlastní a jedinečná.
  5. Pracujte s nadpisy, zapojte emoce! Otázka vs. Odpověď, příkaz, pobídka. To jsou věci, které osloví a přitáhnou.
  6. Všeobecně známé texty a ohrané slogany nefungují. Nudí. Pohrajte si se slovy, zaujměte. Prokažte svou jedinečnost a originalitu.
  7. Máte-li zákazníkovi co říci, a vždy se něco najde, oslovte ho zajímavým článkem. Nabídněte, poraďte, podělte se o vlastní zkušenost. To zákazník ocení.
  8. Zkuste použít i citoslovce a trochu tajemna. Netradiční pojetí může klienta zaujmout, nadchnout, podnítit zvědavost.
  9. Zkuste použít magické slůvko „zdarma“, byť se bud týkat jen jedné, dobře míněné rady. Lidé na toto slůvko slyší!
  10. Věcnost, rychlost, přesnost. Pokuste se tohoto držet, pokud to bude jen trochu možné.

Skladová dostupnost ano, ne, konkrétní termín. A pak tuto informaci dodržet. Tak si zákazníka získáte.

 

Pokud se budete rad držet, objednávky se jen pohrnou. Zákazníci se budou vracet a rádi u Vás budou nakupovat a jistě Vás doporučí přátelům.

 

Všechny články