PŘEVOD: Jak bez problémů převést e-shop od konkurence

Pokud provozujete e-shop a nejste z nějakého důvodu spokojeni se službami svého e-shop dodavatele, změňte ho. S tímto procesem si ale raději nechte poradit od specialistů, kteří Vám pomohou nejen s převodem domény, ale též s hromadným převodem produktů, se základním nastavením i správou administrace.

            A co že může být důvodem nespokojenosti?

Přechod na nové řešení je poměrně složitý, má mnoho aspektů. V první řadě je to poměrně vysoká investice. Bez profesionální podpory je možný pokles návštěvnosti z vyhledavačů, ohroženy by mohly být také vnitrofiremní logistické a finanční procesy. Přechod na nové řešení s sebou přináší nepochybně zásahy do vyladěných fungujících online kampaní. Tím nejzásadnějším z možných rizik je ale možnost dočasného poklesu návštěvnosti a s tím spojená nižší finanční výkonnost e-shopu.

            Co vše s sebou přináší tato zásadní změna?

V průběhu tvorby nového e-shopu je doporučeno veškeré dohody o změnách a doplněních zaznamenávat písemně a potvrzovat je jak na straně dodavatele, tak na straně e-shopu.

Od majitele e-shopu je při změně vyžadován velmi intenzivní kontakt s tím, že nelze nechávat vše pouze na dodavateli!

Jakých chyb se vyvarovat?

Především dbát důsledně na přesměrování URL adres.

Ze strany dodavatelů je velmi důležité nepodceňovat projektové řízení. Kvalitní projektové řízení eliminuje mnoho chyb a nedorozumění v rámci procesu tvorby e-shopu a zároveň udržuje vztah s majitelem a případně též se zaměstnanci e-shopu.