E-SHOP: Komu svěřit vytvoření e-shopu

E-shop je ideálním obchodním řešením pro malé firmy a pro živnostníky. Pro velké firmy je to v dnešní době nutnost.

Přesto, že existuje e-shopů velké množství, vždy zaujme dobrý nápad, produkt nebo inovativní přístup, který zaručí úspěch. Je třeba rozmyslet náklady na marketing, zákaznický servis, vylepšování e-shopu a finanční rezervu spojenou s případnou další legislativou. Úspěšný e-shop může zajistit nebo pomoci růstu poptávky po zboží, produktech, či službách i malé firmě.

Úspěch zaručí správný marketing, volba produktů, distribuční a cenová politika a kvalitní propagace.

 

Obchod online předpokládá kvalitní logistiku, prostor, skladové zásoby i běžně nedostupného zboží, což zaručuje rychlost dodání.

Rozhodnutím najmout si pro vytvoření vlastního e-shopu agenturu, ušetříme nejen peníze, ale též drahocenný čas, neboť specialisté na marketing a technické know-how se o vše postarají za Vás. Renomovaná agentura může Vaši firmu nasměrovat správným směrem. Záleží na smlouvě s agenturou, jaký rozsah si budete přát, aby obstarala. Mnohdy je možné dohodnout takové podmínky, kdy můžete sami do určitých úkonů vlastního e-shopu sami zasahovat. Agentura Vám však ráda nabídne specializované odborníky, kteří Vám s kompletním softwarem pomohou, neboť těmto technologiím rozumí nejlépe.

 

Dodavatel sice získá přístup k detailním informacím o Vaší firmě, ale veškerá pravidla, jak s daty nakládat lze ve smlouvě ošetřit, není tedy důvod k jakémukoli znepokojení, pokud se nastaví přesná pravidla.

 

E-shop je ovšem možné si od renomované firmy pouze pronajmout. Je třeba zaregistrovat si vlastní doménu, všechny další technické otázky vyřeší renomovaná firma. Lze si objednat i tzv. testovací období, to znamená na zkoušku. Během testovacího období bývá tvorba e-shopu zdarma.

 

Renomovaná firma Vám zajistí:

  • Kvalitní a přehlednou administraci, s kterou lze díky její intuitivnosti velmi lehce pracovat.
  • Funkčnost, čistý, přehledný styl a responzivitu, u nichž si postavíte svůj e-shop, který pak lze doladit barevně, či stylově pomocí editoru, doplňků, apod.
  • Vaše data zcela v bezpečí. Firma se postará o pravidelné zálohy databází i vámi nahraných souborů.
  • Užitečné nástroje a funkce, které pracují s různými zdroji potenciální návštěvnosti.
  • Aktuální napojení na služby Google Ads, Zboží a další a s tím spojené marketingové nástroje.
  • Synchronizované napojení na dopravní společnosti a přehlednou fakturaci.
  • Naprostou automatizaci systému – párování dat, kontrolu plateb, skladovost a rozesílání e-mailů zákazníkům.
  • Analytické nástroje napojené na Google Analytics a jejich široké možnosti.

 

Dobrý e-shop lze propojit i se sociálními sítěmi a dalšími úspěšnými obchodišti na internetu, pomocí nichž získáte větší spektrum zákazníků.

 

 

Všechny články