E-SHOP: Jak vybudovat úspěšný e-shop

Úspěchem e-shopu v dnešním konkurenčním prostředí je bezesporu jeho snadná správa. Ta je důležitá zejména z hlediska objednávek, vedení skladu, plateb, ale, samozřejmě, i z hlediska správy obsahu. Web vyžadující neustálé zásahy z důvodu nedostatků, je předurčen k neúspěchu, ne-li k záhubě.

Rychlé načítání, ač by již dnes mohlo být považováno za samozřejmost, není tomu tak, přestože se jedná o jeden ze základních požadavků uživatele. Vše záleží na komprimaci textových souborů. Velký vliv mají též velké obrázky a videa.

Chatbot, počítačový program určený k automatizované komunikaci s lidmi, je dnes již téměř nepostradatelný v každém, nejen mobilním zařízení. K těm nejvyužívanějším patří Facebook, Messenger, Skype, Viber, WhatsApp, WeChat, Kik a Slack. Tyto programy bývají využívány zejména tam, kde jsou schopny nahradit živé operátory. To souvisí velmi úzce s mobilní verzí webů, která se stává zcela běžným nástrojem. Vyplatí se do ní investovat. Pokud nebude Váš web responzivní, je možné, že jej nebude možné v mobilních zařízeních zobrazit.

Nesporné přednosti:

Nadčasová inovace platebních metod kupříkladu prostřednictvím mobilního telefonu vše velmi zrychlí a ulehčí. Kdykoli lze tedy na netu vyřídit jakýkoli nákup online včetně pohodlné a bezpečné platby prostřednictvím PayPal, Twisto, apod. Další nové trendy využívají aplikace Android Pay a ApplePay. Stačí se k těmto účtům přihlásit.

Augmented reality je služba, která dokonce umožní prohlédnout si zboží prostřednictvím mobilní technologie v reálném čase a v reálném prostředí. To zákazník ocení více, než pouhou fotografii.

Nakoupit přes sociální sítě? Proč ne, dnes opět žádný problém! Prostřednictvím e-shopů zobrazených na sociálních sítích, které jsou dnes velmi hodně využívané, bude mít klient Váš e-shop neustále po ruce a k dispozici.

 

Díky sběru cookies mají majitelé e-shopů dnes přehledné statistiky o produktech, které zákazníci nejvíce nakupují a dokonce též v jakých kombinacích. Ty se pak při konkrétním vyhledávání zobrazují společně s hledaným produktem, čímž se automaticky zvyšuje nabídka a předpoklad vyšších tržeb a zisků.

Nezahleďte se ovšem jen do sebe a svého e-shopu! Je třeba sledovat též konkurenci, která jistě též nezahálí a s raketovým vývojem technologií může být o krůček před Vámi a tím pádem lepší a úspěšnější. Pokud sami nejste schopni toto obsáhnout, požádejte specialisty, kteří jsou v této otázce zběhlí a vše pohlídají za Vás, nepochybně Vás budou o nových možnostech informovat, a vy můžete tím pádem za běhu, ku prospěchu svých zákazníků, inovovat a být neustále ve svém e-shopu úspěšný a trendy.

Photo @dsmacinnes

 

Všechny články