Blog

E-SHOP: Jak vybudovat úspěšný e-shop

Úspěchem e-shopu v dnešním konkurenčním prostředí je bezesporu jeho snadná správa. Ta je důležitá zejména z hlediska objednávek, vedení skladu, plateb, ale, samozřejmě, i z hlediska správy obsahu. Web vyžadující neustálé zásahy z důvodu nedostatků, je předurčen k neúspěchu, ne-li k záhubě. Rychlé načítání, ač by již dnes mohlo být považováno za samozřejmost, není tomu tak, přestože se jedná […]

Přečíst >>

PŘEVOD: Jak bez problémů převést e-shop od konkurence

Pokud provozujete e-shop a nejste z nějakého důvodu spokojeni se službami svého e-shop dodavatele, změňte ho. S tímto procesem si ale raději nechte poradit od specialistů, kteří Vám pomohou nejen s převodem domény, ale též s hromadným převodem produktů, se základním nastavením i správou administrace. A co že může být důvodem nespokojenosti? V dnešní době je aktuálním problémem zejména responzivita […]

Přečíst >>

PRODEJ: Jak snadno a rychle prodávat na internetu/Jak prodávat již týden po spuštění e-shopu

Potřebujete rychle vyniknout na trhu se svým novým zbožím, produktem nebo službou? Investujte do e-comerce! To je ta nejrychlejší, nejefektivnější úspěšná cesta, s minimálními ztrátami. Nestačí Vám již nabídka ve Vašem kamenném obchodě, chtěli byste expandovat více, oslovit širší klientelu, zvýšit zisky? Jedinečným řešením je e-shop. Pokud se ovšem sami neorientujete v online světě, oslovte odborníky, kteří […]

Přečíst >>

E-SHOP: Proč zvolit e-shopové řešení od Shoptetu

Uvažujeme-li o zřízení e-shopu a nevíme, jak na to, měli bychom se obrátit na zkušené odborníky, kteří nám „ušijí“ e-shop na míru a „na klíč“, přesně podle našich představ. A přesně takové služby nabízí Shoptet – jednička na českém a slovenském trhu. Shoptet přichází s komplexním řešením pro Váš e-shop, chcete-li „řešení na klíč pod jednou […]

Přečíst >>

E-SHOP: Komu svěřit vytvoření e-shopu

E-shop je ideálním obchodním řešením pro malé firmy a pro živnostníky. Pro velké firmy je to v dnešní době nutnost. Přesto, že existuje e-shopů velké množství, vždy zaujme dobrý nápad, produkt nebo inovativní přístup, který zaručí úspěch. Je třeba rozmyslet náklady na marketing, zákaznický servis, vylepšování e-shopu a finanční rezervu spojenou s případnou další legislativou. Úspěšný e-shop […]

Přečíst >>

E-commerce: opomíjený vítěz koronavirové krize

Vedle každodenního přehledu o nových případech nákazy nemocí Covid-19 patřily novinové články v měsících březnu až květnu ještě jednomu tématu: ekonomické krizi. Stačilo jen pohledem přelétnout titulky a získali jste pocit, že v důsledku lockdownu začali krachovat úplně všichni: cestovní ruch, pohostinství, automobilový průmysl, kulturní instituce. Málo se ale mluví o tom, že vedle nezpochybnitelné krize, která […]

Přečíst >>

Může koronavirus přispět k růstu e-commerce?

Koho by překvapilo, že se pandemie nového koronaviru negativně projeví na ekonomice? Vzhledem k možnosti bezkontaktní platby a bezpečného výběru zboží z pohodlí domova ovšem roste potenciál pro e-shopy. Stane se on-line prostředí budoucností trhu? Podle řady odborníků přináší pandemie vysoký potenciál rozvoje pro on-line nakupování. Také šéf Shoptetu odkazuje na minulou krizi, kdy se e-shopy staly […]

Přečíst >>
Shoptet Parametrické kategorie

Nové vstupní stránky díky parametrickým kategoriím

Dostaňte na váš e-shop více potenciálních zákazníků! Jak? Zkuste doplněk Pokročilé SEO a pozvedněte svůj internetový obchod o úroveň výše. Díky parametrickým kategoriím budete cílit na vyšší počet klíčových slov a tím zvýšíte i návštěvnost na vašem webu. Pojďme se podívat, jak na to.

Přečíst >>
Obchodiště.cz

Raketový start Obchodiště.cz: velkoobchody přibývají po tisících

Shoptet a Obchodiště: dva fenomény v oblasti českého online marketingu. Shoptet coby nejúspěšnější český projekt v oblasti navrhování e-shopových řešení je už známý pojem. Platforma vznikla už před deseti lety a podle aktuálních údajů pomáhá podnikat již 20 000 aktivním e-shopům. Obchodiště přišlo na svět coby mladší bratříček Shoptetu teprve koncem roku 2018. Snahou bylo vytvořit portál, […]

Přečíst >>
Shoptet.cz

Tisíce e-shopů slaví rekordní profit zásluhou Shoptetu. Kdy se mezi ně zařadíte také vy?

Čísla hovoří jasně. Žijeme v době e-shopové. Za zboží na internetovém obchodu Češi loni utratili přes 155 miliard korun. Je to o 15% více, než předchozí rok. Kdo považuje českého zákazníka za spíše konzervativního, toho možná ohromí, že e-commerce u nás roste nejrychlejším tempem v Evropě. A patří nám ještě jedno nej. V Česku proběhne […]

Přečíst >>
Vaši konkurenti mají úspěšnější e-shop? Nebojujte s nimi. Inspirujte se u nich

Vaši konkurenti mají úspěšnější e-shop? Nebojujte s nimi. Inspirujte se u nich

Možná je to i váš případ. Ať děláte, co děláte, váš e-shop nepřináší kýžený profit. Zato ke konkurenci se zákazníci jen hrnou. Co s tím? Dost často si neúspěšní marketéři stěžují, že nejsou tolik vidět, jako konkurence. Vynakládají pak čas a energii na větší zviditelnění: SEO, reklamní bannery, vysoká aktivita na sociálních sítích. Jistě, může to […]

Přečíst >>
Slova mají moc. Copywriting je páteří e-commerce kopie

Slova mají moc. Copywriting je páteří e-commerce

Kam všude patří na e-shop text? Všude. Úvodní text, popisy kategorií, popisy podkategorií, popisy sérií, popisy jednotlivých produktů. Každý text by měl být originál, měl by mít hlavu a patu, měl by důsledně vyzdvihovat kvalitu vaší značky a zdůrazňovat, v čem čníte nad konkurencí.

Přečíst >>

Magie jménem pricing. Váš e-shop může být úspěšnější, i když budete dražší

E-shopy jsou v kurzu. Zvláště v Česku. Příjmy e-shopů rostou meziročně o 15%, v čemž dokonce patříme mezi evropskou špičku. Zatímco před 6 lety e-shopy vydělaly necelých 70 miliard korun ročně, loni už to bylo dvakrát tolik.

Přečíst >>

Jak udržet atraktivitu a relevanci značky v moři konkurence?

Ředitelé společností i produktoví manažeři dnes zažívají těžké časy. Moderní technologie a trendy hýbají marketingem doslova na denním pořádku. Reputaci značky může ovlivnit jediné video nebo status na Facebooku.

Přečíst >>

Kontakt

Napište si o nezávaznou konzultaci k vašemu novému e-shopu na Shoptetu.

Mám zájem o nabídku

Zanechte nám na sebe kontakt, spojíme se s vámi.

info@shoptetnamiru.cz +420 732 264 251

PO - PÁ: 9:00 - 17:00 hodin